„Gugal me!”

Posted: Martie 3, 2010 in de ras, din afara acvariului, fan, intamplari din acvariu, interesting, me, myself and I, tehnolojie

Si am ajuns sa ma gugaluiesc si io. Si bagand numele meu am ajuns la concluzia ca nu exista decat doo linkuri care au reala legatura cu mine: link catre nota cu care am intrat la faculta care is, si link catre nota cu care am picat la utc-c, daca e sa o iau dupa unele persoane la cum se face prescurtarea.

Am mai rugat ceva preteni sa se gugaluiasca si nu s`o gasit mai pe nicaieri. Dar eh, traiam cu impresia ca domnu` Gugal stie totu. Mi`ar fi placut sa vad ce se poate stie despre mine de pe net. Si cu o poza eventual :)) . Ar fi fost ceva.

M`am gugaluit si cu pseudonimele de pe diferite pagini, si nimic. In afara de link direct catre pagina principala nimic (asta pentru bloage si last.fm, restu parca nu exist in nicio data de baze).

Voi v`ati gugaluit pana amu?

Comentarii
  1. leilana spune:

    m-am gugăluit amu, după ce ţi-am citit postul, şi am dat peste profilul meu de facebook (primul pe listă) şi peste concursul iamx de pe metropotam pe care l-am câştigat.
    aaaa, şi mai era şi o gagică pe nume monica raluca bicu, care voia să dea meditaţii de germană în craiova. 😀

  2. Alex spune:

    Da. M-am gugaluit, bineinteles. La cautarea dupa nume, asa cum mi-l scriu pe peste tot, obtin 203.000 rezultate. Dintre toate, cred ca doar o treime au legatura cu mine si majoritatea sunt doar rezultate in oglinda. La cautarea cu ghilimele obtin 2.880 rezultate si cred ca peste 80% au legatura cu mine, dar, din nou, din aceste 80%, peste 80% sunt tot rezultate oglindite si au legatura cu aceleasi servicii online care stocheaza informatii (daca te cheama ion ionut incearca o cautare cu numele scris intre ghilimele, google-ul cautand doar dupa acea formulare precisa).
    Ce ma incanta momentan este ca google-ul si-a facut autocomplete pe numele meu :D.

    P.S. – ce este o „data de baze”? 😀

  3. da, m-am gugalit si fiindca am un nume f comun am gasit o gramada de pagini…dar niciuna despre mine. 😀

Lasă un răspuns

