Martisor?

Posted: Martie 2, 2010 in din afara acvariului, fan, holidays, me, obiceiuri, traditii

Dat fiind ca nu prea am mai avut vreme libera sa mai dau si io cu placa de surf pe valurile netului, am ratat cu o zi 1 martie. Asta e, se mai intampla.

Rezumat: am primit 5 martisoare, si doo buchetele de ‘flocirele’. Sa`mi fie de bine.

Si amu cu drag va trimit si voo un buchet de flori, facute de mine.

P.S.: astea o fo florile date de mine ca martisor.
(poza ii facuta cu telefonu, deci scuzati calitatea. Mi`o fo lene sa ma duc sa cumpar baterii pentru aparatu foto)

Comentarii
  1. leilana spune:

    io am primit un mărţişor de la o gajică de la muncă, şi unu’ de la cătă de la kumm (făcut de oigăn, după câte am înţeles) la concertul ăla de la cafe verona. şi un trandafir, tot la verona.
    şi cam atât.

Lasă un răspuns

