Planet Funk!

Posted: Februarie 25, 2010 in din afara acvariului, me, oameni si muzici, personagii

Avand in vedere ca deja pentru mine este o traditie sa particip la Liberty Parade (desi in ultimii ani publicul nu a fost pe felie, dar artistii da!), abia in seara asta mi`am amintit ca i`am vazut live la LP pe baietii de la Planet Funk!

De mica stiu ca atunci cand auzeam sunetele alea minunate ce le mixau baietii deja intram in transa si dansam. Ca deh, la mare am fost (drept sa spun) asaltata de jenul asta.

Si in seara asta, in timp ce vorbeam cu Sergiu de jenuri muzicale mi`o venit in cap si electronical si dintr`o data Planet Funk! Am dat drumu la iutub si bag mare la PF sa ma satur.

Si sa va delectati si voi oleaca, voila!

And my all time favourite:

Comentarii
  1. nicoleta spune:

    ma bucur ca`ti plac 🙂 .

  2. KillerPixie spune:

    Bai, e ghei sa pui atata muzica pe blog. Serios.

  3. nicoleta spune:

    ce motivatie serioasa pentru ‘gheism’. *roll-eyes*

  4. Doru spune:

    Eh chiar asa, unde s-o dus vremurile alea in care nu ziceai ce trupa canta doar ca sa-l faci pe om sa caute singur? :))))

    *n-am apucat sa ascult piesele, da a urma 😛 *

  5. nicoleta spune:

    Eh, tre sa lasat trebile alea in spatele nostru. nu de alta da amu nu mai conteaza asta…daca omu e recunoscator atunci cand ii zici e numa bine. daca nu, asta e…totul tine de educatie…

    da stiu, is mai blanda amu…

  6. Inocentul spune:

    Suna bine, cu toate ca n-ascult asa ceva foarte des. 😀

  7. Bogdan spune:

    Cel mai mult imi plac Vanatoarea de Soare si Inauntrul tuturor oamenilor. Uitasem de ei, miss R.f

  8. O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!

Lasă un răspuns

