Spirit civic…

Posted: Februarie 21, 2010 in de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, interesting, personagii

Dat fiind ca vichendu asta am fost acasa, si nu m`am intors decat abia azi, am aflat ca s`a intamplat o minunatie. Cei colegi de apartament, Andreea si Alex, au avut parte de un episod tras parca din filme.

Sa va povestesc.

Aseara, cand se duceau pe la magazine sa`si ia ceva dulce, pe la 11 si ceva, au auzit urlete si tipete de ajutor printer blocuri. O femeie era atacata de 3 tipi (15,16 si 18 ani). Tipii incercau sa`i fure janta fumeii (24 ani). Andreea fiind trecuta prin chestii de jenu asta (i s`o furat janta in miezu zilei, tarata pe jos ceva metri buni) a reactionat atunci si a luat actiune. Alex in urma ei. Au ajuns sa fugareasca cei 3 infractori, din care doi au luat`o in alta parte, si o ramas in urma unuia din ei. La politie au constatat ca ceilalti doi s`o predat singuri fiind la o pizza/kebab/shaorma.

Spirit civic.

Si stau asa si ma intreb: cine in ziua de azi se mai baga sa salveze pe careva din asemenea situatii? Cand am auzit cate se intampla prin mijloacele de transport in comun in Bucuresti am ramas cu gura cascata. Parca traiesc intr`o alta lume, unde mie nu mi se intampla nimic de jenu asta.

Multi ar spune ca nu se baga pentru ca nu se stie ce arme pot avea infractorii. Asa e. Dar cand ti se intampla tie treaba asta, nu ai vrea ca cineva sa vina in ajutorul tau? Ba da. Poi atunci cum sa stai de`o parte si auzi cum o persoana striga dupa ajutor?

Cazuri si cazuri.

Nu pot decat sa`i felecit pe cei doi eroi si sa sper ca lumea se va schimba si va lua atitudine impotriva acestor jenuri de infractiuni.

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    De obicei lumea nu se baga in locuri publice pentru ca e ideea ca „se baga altul in locul meu”. Din fericire, eu n-am problema asta, ca stiu ca si daca as vrea sa intervin, nu pot sa fac nimic, nici o palma nu stiu sa dau :))

Lasă un răspuns

