Am bilet la Brendan Perry! Pe la mijloc, oleaca mai sus, numa bine o sa vad conshertu!
Am aceleasi emotii pe care le aveam la Canibali, Armin si Arcana. Nu cred ca a fost vr`un concert (in afara de cele mentionate) care sa`mi faca paru maciuca, sa ma faca sa tresar, sa ma faca pur si simplu sa ma simt bine.

Si legea atractiei s`a dovedit a fi adevarata. Am vrut sa vina (bine si cu trupa, da mai mult ma gandeam la vocea lui) si nah ca mi se indeplini dorinta mea ascunsa…Poate cine stie maine poimaine aflu ca vin DCD sau Ulver in romanica noastra. 😀

Si de acum o sa pretuiesc aceste momente!

In sfarsit am gasit ceva care sa`mi mai puna si mie zambetu pe buze in lunile astea. Sa zambesc cu adevarat, sa radiez pur si simplu. De mult n`am mai fost asa…

Am bileeet!!!! 😀

Si ca sa vedeti cine ii:

Lasă un răspuns

