Ijiena personala? Ce`i aia?

Posted: Februarie 18, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, me, obiceiuri

Ca tot discutam de igiena personala la masa acu ceva seri inainte. Am ajuns la concluzia ca is destui barbati ce nu se spala pe maini atunci cand ies de la buda… Unii o zis ca nu se tin atunci cand se duc pentru numarul 1, altii o zis ca nu se spala pentru ca e ‘curata’, si altii baga alte motive stupide.

Voi ce parere aveti despre barbatii care nu se spala pe maini atunci cand ies de la buda?

Si de la spalatu pe maini atunci cand iesi de la buda am ajuns la barbati cu unghiile spoite.

Voo fetelor va plac barbatii cu unghiile date cu lac, ingrijite, duse pe la manichiurista? Mie personal nu. Io zic ca barbatii ce fac acest pas de metrosexualitate mai au putin si ajung sa fie travestiti. Nu ca as avea ceva cu ei. Am preteni si homosexuali, dar deja cand vezi unu ce se crede macho ca are unghiile mai bine ingrijite ca ale mele deja mi se urca un fior pe schinare.

Si dupa ce am vorbit noi de asemenea specimene ma trezesc intr`o seara cand am fost la Ioana la bar ca era un tip acolo ce avea unghiile spoite. M`am scuturat oleaca de fior, s`o intrebat lumea ce am, am zis ca nimic, si am incercat sa evit sa ma uit la persoana respectiva, care ce`i drept se comporta normal.

Poate sunt privita amu cu o spranceana ridicata, poate o sa fiu privita drept o ciudata, dar astea doo chestii imi trimit un cub de gheata pe sira spinarii si mi se ridice pufu de pe spate ca lui Tom cand il speria Jerry cu aspiratorul.

Si ciudata treaba ii ca britanicii cu studiile lor deja uber`cunoscute, au constatat ca doar o treime din barbati folosesc apa si sapunul dupa ce ies e la toaleta, in schimb ce numa doo treimi din fumei se spala pe maini.

Ca sa nu mai amintesc ca romanii is pe ultimul loc cand vine vorba de folositul sapunului. Si tot dand din statistici in statistici am observat ca romanii isi schimba periuta de dinti odata la 3-4 ani. Stau acum si ma intreb, oare de ce se intampla asta? Periutele sunt scumpe? Pasta de dinti la fel? Deodorantul? Sapunul? Care e motivul pentru care rumanasii nu au grija de ijiena lor? Sa ajungem ca frantuzoaicele sa nu stim ce e aia lama de ras si sa ne trezim cu pamatufu la subsuoara? Dumnezeu cu mila, da nu vreau sa aflu ce e pe picioarele femeilor alora, d`apoi intre picioare!

Cah!

Comentarii
  1. OMU spune:

    Un bărbat care se respectă se spală pe mâini înainte să dea mâna cu „generalul” 😀 pentru a nu-l murdări şi apoi după ” despărţire” 😀 se spală din nou pentru a respecta oamenii cu care va intra în contact !

  2. KillerPixie spune:

    Asta cu spalatu dupa ce te pisi chiar nu mi se pare importanta. Sunt alte lucruri pe care punem mana care sunt mult mai jegoase(ca de exemplu tastatura). Dar … unghii facute?Sa fim seriosi … tre sa ti le tai sa nu fie lungi si sa n-aiba negru sub ele, da’ de ce ca barbat ti le-ai da cu lac? DE CE?

  3. poate sunt eu maniac, dar mă spăl pe mâine întotdeauna după ce ajung acasă din oraș. de toaletă nu mai vorbesc

  4. lala spune:

    igiena e o chestie de educatie cred eu….

Lasă un răspuns

