Tehnolojie…

Posted: Februarie 17, 2010 in din afara acvariului, tehnolojie

Nefiind o pasionata a tehnolojiei, cand am dat peste aceasta prezentare am ramas practic cu gura deschisa.
Ceea ce ma uimeste si pe mine e faptul ca tare as vrea si io unu d`ala. Dar vorba Andreei, mai bine`mi iau o masina si`un apartament decat sulul ala.

Enjoy!

P.S. stiu ca treaba asta ii de anu trecut de cand o inceput studentii noul an, dar dupa cum am zis nu mi`s pasionata de „teknologic”. Ca tot veni vb de tecnolojic…nah d`aci:

Lasă un răspuns

