Schimbari…

Posted: Februarie 17, 2010 in intamplari din acvariu, me, myself and I, obiceiuri

Am ajuns, intr`un final, la concluzia ca trebuie sa fac ceva schimbari in viata mea.

O schimbare s`a produs. Aceea ca m`am mutat, si odata cu mutarea m`am schimbat si io. Am devenit mai serioasa, mai toleranta, si totodata mi`am stabilit prioritatile si am realizat ca ceea ce cer de la anumite persoane nu e deloc ciudat sau prea mult, ci doar ceea ce e normal. Iar daca acele persoane nu sunt in masura sa`mi respecte ‘cerintele’ atunci inseamna ca ele nu sunt bune pentru mine, ca anturaj, ca prieteni.

Deja totul a fost pus in miscare, rotitele se invart si se vad rezultate, astfel ca am alaturi de mine numai persoane ce intr`adevar imi sunt pretini adevarati si persoane la care pot apela pe partea profesionala. Ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Dar stau acuma si ma gandesc, ca intotdeauna, daca ceea ce fac este bine. Dar asta nu o sa aflu decat in timp, timp pe care acuma il am, timp care acuma este folosit numai bine.

Si ca sa fie in tema (cred ca o sa innebunesc io de cate ori am zis ca`mi place de shau asta):

Comentarii
  1. Bogdan spune:

    sa fie intr-un ceas bun mutarea si schimbarile

  2. nicoleta spune:

    saru`mana 🙂 ….sper si io sa fie numa bine…

Lasă un răspuns

