„Serialele dauneaza grav sanatatii”

Posted: Februarie 15, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, teve

Cum citeam io presa azi am dat peste un subiect destul de…ciudatel as putea spune.

„Serialele dauneaza grav sanatatii”.

Cand am citit asta: „Andrew Moeller, coordonatorul studiului, a declarat că serialele de televiziune reprezintă o metodă de educare a publicului şi şi-a manifestat îngrijorarea, deoarece aceste filme au prezentat măsuri greşite de prim-ajutor în aproape jumătate din cazuri.
Studiul va fi prezentat la conferinţa anuală a organizaţiei American Academy of Neurology, ce va avea loc în luna aprilie, în Toronto.
” am ramas cu spranceana ridicata. Adicatelea cum? De unde pana unde metoda de educare?

Adica toate serialele alea cu doftori cu urjente si alte d`alea, nu procedeaza cum tre atunci cand ofera primul ajutor si alte d`astea si transmit informatii gresite. Io stau sa ma intreb cine aplica ce zic aia pe acolo, ca deh, io am stat si m`am uitat la cateva episoade din lipsa de ocupatie, si deja cand incepeau sa`si foloseasca termenii ma lua cu dureri de cap ca nu`ntelegeam o boaba.

Si pana la urma nu cred ca asta e principalul motiv pentru care boboru se uita la serialele de jenu asta. Ci pentru relatiile interumane ce se dezvolta pe parcursul fiecarui episod…sau asta vreau sa cred io.

Deci pana la urma cum e, oameni buni? Aplicati ce vedeti prin serialele alea ori ba?

Comentarii
  1. leilana spune:

    da, io aplic ce văd acolo. când mi se face rău mă duc la doctor. 😆

  2. ondin spune:

    😉 nice blog te-am adaugat la blogroll 😉

    te astept la mine pe bloc(g) http://ondin.wordpress.com/

    o zi buna

  3. KillerPixie spune:

    Pai cand nu stii absolut nimic si e urgent, faci ce-ai vazut in filme 😀

  4. nicoleta spune:

    da mha…si daca vad in film ca e foarte bine sa raman in masina cand asta se scufunda ca sa astept sa vina careva sa ma salveze, desi asta inseamna sa mor inecata, stau acolo cu apa peste cap si astept sa vina careva sa ma gaseasca in apa, nu?

    funny….NOT!

Lasă un răspuns

