Leapsa

Posted: Februarie 11, 2010 in din afara acvariului, joace, me

Am primit o leapsa de la Zan.

Principala trasatura a caracterului meu: Sinceritatea.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Simtul umorului.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Sinceritatea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Faptul ca imi sunt aproape si la bine si la greu.

Principalul meu defect: Perfectionismul.

Ocupatia mea preferata: Muzica, scrieri de toate felurile si mai putin in utlima vreme, desenul.

Visul meu de fericire: Sa traiesc intr`o casa la munte intr`o padure. O casa cu vedere la lac. Si evident ca in casa sa am un semineu si o camera numai cu carti.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa raman singura pe lume. Desi ar fi interesant sa se intample asta.

Ce-ati vrea sa fiti: Critic de muzichie.

Tara în care-as vrea sa traiesc: UK.

(Non)Culoarea preferata: Negrul.

Floarea preferata: Nu prea le am cu florile.

Pasarea preferata: Corb.

Prozatorii mei preferati: Aolooo, aci e greu de tot. Imi plac mai multi, dar nu pot spune ca am anumiti prozatori preferati.

Poetii mei preferati: Nu`mi place poezia.

Eroul meu preferat: Nu am.

Eroina mea preferata: Nici asta n`am.

Compozitorii preferaţi: Nici.

Pictorii preferati: Dali.

Eroii din viata reala: Nu am.

Eroinele din istorie: De unde pana unde faza asta cu eroi?

Bautura|mancarea preferată: Cola, all the way. Si mancarea preferata cred ca ar fi ciorba de burta.

Numele preferat: Vlad, Nicoleta.

Ce detest cel mai mult: Ipocrizia.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Istorie? Ce e aia?

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Face parte din istorie, sau o sa fie considerat istorie, deci nu am.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Cred ca prostia. Nush sigur.

Cum as vrea sa mor: Impuscata`n cap. Nu vreau durere.

Starea de spirit actuală: Oboseala.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Vaga intrebare.

Deviza mea: Deviza? Sa traiesc dupa o fraza? No way!

Leapsa se duce la prajiturica si evalia.

Lasă un răspuns

