Si e iarna iar…

Posted: Februarie 9, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, me, personagii

A trebuit sa ies sa`mi cumpar ceva de haleala dat fiind ca nici paine nu mai aveam. Cu chiu cu vai am reusit sa`mi misc curu pana afara sa constat numai ca nu e deloc asa de frig precum arata. Fulguia usor si mumos, si era zapada bine depusa pe strada.

Stim cu totii cum is trotuarele in marile orase. Daca nu is troiene de nameti atunci is masini claie peste gramada. Ei bine treaba cu masinile o fo si pe drumu meu spre magazin. Si dat fiind ca o tre sa astept dupa fiecare personagiu ce abia mergea in sensul meu, in fata mea, din cauza fierataniilor parcate cu botu, trag cu geana si pe la papuci, nu de alta da sa nu carecumva sa`i calc, din greseala evident. Si nu mare mi`o fo uimirea cand vad in fata doi, un el si`o ea ce se tineau de mana; el imbracat destul de lejer pentru vremea asta, cu gluga de rigoare pe capu tuns proaspat, in stilu cocalaristic evident, si ea infofolita intr`un palton dragalas cu capu gol si paru prins pe de`asupra (cu totii stim ca pletele tin de cald). Dar nu asta mi`o fo uimirea, ci faptul ca don`soara respectiva avea in chicioare niste cizme cu toc de vr`o 3 cm, un toc, cu forma aia numa buna de toc, ciudatel as spune pentru modelul cizmei respective. Si a imaginati si voi cum arata fatuca aia pe troace pe zapada. O luat`o saniuta de cateva ori in vr`o 3-4 metri. Da noroc cu iuby ei ca o tine numa bine de mana.

Nu am dat prea mare importanta acestui aspect si i`am depasit…intr`un final. Am intrat in magazin, am platit vr`o 30 ron pe niste nimicuri. Si nu, nu mi`am luat tutun de data asta. Am zis sa inlocuiesc tutunu cu chipsurile. Macar de ii sa ma ingras, s`o fac cum tre, nu?

Si la intoarcere, ah, ce vreme faina ii afara, cand dau pe straduta secundara am dat din cap dezaprobator in mod evident cand un nene incercand sa`si faca loc masinii sa iasa, dadea zapada aia buclucasa fix in mijlocul soselei. Apai, bai nene, tu nu te gandesti ca o sa mergi pe strada aia cu sau fara masina? Apoi sa pici tu in moalele fundului tau bine ascuns de cotrente s`apai mai vorbim. Si stau asa si ma gandesc, oare daca arunca zapada aia in gradina din fata blocului nu era mai bine? Copaci alea alea, apa alea alea. Ca oricum nu paseste nimeni pe acolo. Asa pe strada, se topeste, face baltoaca cu mazga, si dupa aia o sa stea nea caisa ala sa se intrebe cum de pisici albastri de Rusia s`o format gropile alea. Ca cine stie ce chestii or baga si aia in nisipurile si sarea sau in ce pisici or mai arunca pe strazi.

Scurt mi`o fo drumu, si am vazut cat mi`o trebuit ca sa`mi dau seama pentru a mia oara ca deh, inca traim intr`o lume unde bunul simt si gust, de altfel, nu exista.

Peseu: nu bagasi poza cu asemenea specimene aci, pentru ca is destule pe net. Io vreau sa vad numa imagini mumoase. Plus la asa strazi visez io pe o zi de iarna mumoasa ca asta.

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Nisipu si sarea freaca trotuaru. Cel putin aici au stricat tot bulevardu renovat frumos 😦

Lasă un răspuns

