Pixiiii!!!

Posted: Februarie 7, 2010 in de ras, din afara acvariului, intamplari din acvariu, me, personagii

Dat fiind postu anterior, am primit cerere sa scriu despre Pixi. Cine`i Pixi? Eeee, Pixi e Freaca Goticu. Daca n`o stiti nici asa, naspa de voi! :)))

Booon. Pe Pixi o cunoscusi tot pe foruri. Si culmea, pe un for unde nu credeam ca o sa fie lume metalica, si pe care nu credeam ca o sa ajung ever. In fine, la ‘tropicalu’ de muzichie, acolo am dat de cele mai multe ori de ea. Dupa ceva confruntari si ceva discutii, unele aprinse altele nu, am facut schimb de id`uri de mess si am inceput sa ne palavragim. Abia dupa vr`o doi ani de cand am facut acest mic schimb, si dupa ce si foru s`o inchis (barfa in sat ii ca io fusasi de vina), ne`am cunoscut si noi moacele noastre. Vreme faina, o seara placuta, cateva minute cu un cico si`o bere`n fata, si`un fum in mana, si am stat si ne priviram pana la rasarit in ochi sorbindu`ne gandurile fara sa palavragim. Asta pana cand se facu ora 21 (parca) de`o tre sa plec la alt party.

Noah da asta nu`i tot. Intre timp se intamplara multe. Dat fiind ca mandra asta avea 13 ani cand o cunoscusi, am apucat sa am si io discutia minune cu ea (da bre, aia despre limbi in gura si futai). Avand in vedere ca nu istem din acelasi oras (vr`o 600 km distanta, ca deh, botsheniu`i departe de mare), am ratat momentul pur, alb *imaginea unei fete cu par balai, intr`o ie alba luuunga si cu flori prin plete….da, da, d`aia hippioata*. Noah vremea trecu, cercurile de tovarasi se schimbara, ea decazu in ochii mei cu ocazia acelui moment bestilential, si draga mea Pixi se apuca de fumat. De beutura nu zic nimic ca deh, si io beusi la varsta ei. Da de fumat, vai de ceapa si zilele ei. Cred ca i`am umplut frigideru timp d`o luna. Da deh, am lasat`o moale intr`un final, ca nu`s plamanii mei, si nu`s in juru ei sa`i dau peste laba cand baga batu`n gura.

Mi`o placut de fata asta ca o fo ca un burete ce astepta apa ce i`o dadeam (aci ma refer strict la muzichie), si dintr`o data buretele ala o gasit un alt mentor, mai extrem ca mine, un porc ce sa mai :))). Si amu vad ca nu prea mai ii nici el in peisagiu. Deci ciudata treaba. Oricum ar fi, respectivul porc o fo de partea mea la treaba cu nea caisa ala si momentul pur. Doar pentru asta il apreciez.

Ciudata treaba o fo ca Pixi are o tovarasa, Sab. Si ele doo is asa de diferite. Nush cum de se inteleg, dar nah “opposites attract”. Si tare mi`o placut si de Sab, ii asa de faina. De fiecare data cad o vad parca vad o hippioata in toata regua. Si zic asta cu cele mai bune ganduri. Pe cand mandra de Pixi, ea e tipa in piele ce canta la bass chitara chestii metalice. Am zis ca ea invata sa cante la bass chitara? Poate cine stie, peste ani si ani o sa merem la concertele ei. Si apropox de piele: tare mi`o placut pantalonii aia, bre!

Nu pot sa zic decat ca`mi place de fatuca, desi mi`o bagat ceva nervi in priza o buna perioada.

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Faaaaaaaaai, eu cant la chitara , nu la bas 😐

  2. nicoleta spune:

    ala din poza era bass, nu chitara. asa ca sa`mi fie cu iertare…

Lasă un răspuns

