„Fishy fishy fishy fish!”

Posted: Februarie 5, 2010 in intamplari din acvariu, me, myself and I

Si is in vacanta…cica. Si in seara asta am mancat clatite. Aseara am mancat gogosi. Maine seara nush ce alte dulcegarii voi manca ca plec de la ai mei. Deci nush cine o sa ma mai ‘indulceasca’.

Si maine seara ii karaoke la bar. Si cica o sa cant. Pana la urma o sa`mi rod ceva matze inainte sa iau microfonu`n mana. Partea buna ii ca o sa fie numa preteni in jur.

Si de cum am ajuns acasa, am dat peste o multime de pesti mici ce dadeau din coada. O sa fac o crescatorie de pesti. Dar acum am o problema maaare de tot. Tre sa mai iau inca un sanitar. Tre sa imi gasesc acvariul cel mare sa`i mut. Tre sa gasesc pe careva disponibil cu o masina sa iau pestii cu mine. Nu de alta dar dejaba i`am luat daca o sa`i tina ai mei acasa.

Si ca o noutate, mi`am mutat ciubul cu inca 3 intr`un apartament. Amu suntem pereche cu pereche sa zic asa. Doi cu doo. Nu pot sa zic ca`mi displace, dar nici ca`mi place. Avand in vedere faptul ca m`am invatat sa stau singura intr`o casa, sa vad de oranduielile ei. Acuma dat fiind situatia, tre sa ma obisnuiesc cu mai multi in aceeasi casa. Imi plac schimbarile, unele ce`i drept, si asta presimt ca o sa fie o schimbare buna, cu multe compromisuri.

Dar tot nu ma pot potoli din gandit la pestisorii aia mici si dragi. Stiu ca multi zic ca pestii nu`s animale de companie. I don`t care, I like them! Si stau si ma uit la ei si incep sa rad ca tuta ca is numa: 2 ochi, o burtica mica rosie si o coada semi-transparenta. Si imi trantesc un zambet mare si mumos pe fata de ma dor obrajii.

Mereu aveam discutia asta cu Andreea:
-Pestii nu`s animale de companie. Cand vrei sa te joci ce faci? Bagi dejtu in acvariu si`i mangai?
Dar nah, o lasam cu ale ei, si io ma prelingeam pe scaun si ma uitam la acvariu si ma calmam instant.

Feng shui, feng ciuciu, nush daca is d`astea. Tot ce stiu ii ca pestii o fo primii mei tovarasi de companie, carora le dadusi ciocolata cand eram mica si mi s`o intors cu burta la soare. Si acuma ma multumesc cu cativa pestisori ce mi se invart intr`o cutie de sticla.

O sa ajung sa ma duc la piata de la Brick sa imi vand ceva pestisori ca parca vad ca n`o sa mai am loc de ei in acvariu :)).

Si uite cum intr`o stare de vegetatie totala mi se duce vacanta asta. O vacanta care nici vacanta nu se poate numi.

Drept sa spun in sesiunea asta, cu toti morcovii ei, m`am dixtrat numa bine. Am intalnit lume noo, mi`am gasit un locsor de beute numa bun, mi`am pus in ordine ceva ganduri. Si odata cu terminarea ei mi`am vizitat si io famelia dupa o luna si ceva in care nu ne vazuram mai deloc (distanta nefiind cine stie ce).

Si amu, rusine sa`mi fie, toate gandurile mele se duc catre viitoarele concerte la care o sa ma duc, si la care o sa fiu aproape in extaz.

P.S.Nenorocite mai is vanzatoarele astea ce`ti dau Marlboro filter plus in loc de Marlboro filter plus extra, desi le ceri varianta 2. Ceapa lor de fumei!

P.S.S.Mare mi`i uimirea cum dau filme destul de bunicele la teve zilele astea. Ca sa nu mai mentionez de desenele animate de la Disney.

P.S.S.S. Nah d`aci o poza sa vedeti ce rasa is pestii aia de care vorbesc mai mereu:

Comentarii
  1. BlogWidget spune:

    BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

Lasă un răspuns

