‘Rutina de bloggerita’…cica

Posted: Februarie 4, 2010 in intamplari din acvariu, me, myself and I, obiceiuri

Primisi un fel de leapsa de la Sere despre rutina de blogger/bloggerita.

Si amu stau sa ma gandesc de io am vr`o rutina.

Io o sa las de`o parte comentariile de jenu ca nu mi`s bloggerita si alte d`astea. Am blog, postez in el, is blogara mai pe gustu`mi.

Poi amu, ca mi`s in vacanta, ma culc de la 1 in sus, si ma trezesc de la 9 in sus. Primu lucru ce`l fac dupa ce ma scol din pat ii sa dau drumu la laptop. Nu`mi pasa, da sa fie deschis. Deschid teveu si dau pe tvr1, e ‘trezirea la apel’ ce pisici albastri. Apoi ma duc la baie, habar n`am ce fac p`acolo. Apoi bag un ochean prin bucatarie sa vad de am ceva de rontait. De obicei orice merge cu o cana de lapte cald. Apoi ma instalez frumusel la peceu, cu un ochi la teve si altu la monitor. Si incep sa pufai si sa sorb din lapte. Si cu mana pe soarece incep sa clickuiesc revista presei. Mai deschid si forurile pe care is, verific si mailurile, deschid tot ce pot si incep sa vad ce pot rezolva pe ziua curenta. Mai trag cu o geana peste un articol doo, mai imi vine o idee, si deschid un word si`ncep sa tastez apoi copy and paste, revizuiesc oleaca si arunc in blog. Dar ce sa fac, ca se face 1-2 si mi`i foame. Gatesc oleaca, halesc cat apuc, apoi se face 4-5 si ies la Ioana la bar si stau pana pe la 11-12 pe acolo, mai imi vin ceva idei si le bag intr`un word. Pana amu, am de revizuit cred ca pe putin 12 worduri inainte sa le arunc in blog. Dar deh, is in vacanta, is acasa la ai mei, ma doare`n pix.

Deci revenind la rutina, tot ce fu mai sus o fo pentru perioada de vacanta. Cand ii scoala, atunci ii si mai usor. Ma trezesc, deschid teveu sa vad horosiopul meu, apoi ma imbrac si merg pan la scoala. Apan acolo am cel putin doo material de blog. Ajung la scoala, stau 4-6 ore si mai gasesc vr`o doo material. Ajung acasa rupta`n 4, mananc si dorm de amiaza, pana pe la 9, si uit ce material avusasi. Deci scriu numai ce`mi amintesc, vaaaaag!

Deci asta mi`i rutina. Foarte palpitant, asa`i? Uuu, nice!

Treaba asa se duce mai departe la Doru, Evalia si Zan. Chiar is curioasa care le ii rutina.

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    „upa ce ma scol din pat ii sa dau drumu la laptop. Nu`mi pasa, da sa fie deschis. ” mama nu intelege asta !!! :))

Lasă un răspuns

