Robert Mitchum anyone?

Posted: Ianuarie 30, 2010 in actori/actrite, din afara acvariului, muvi, teve

Totul a inceput cand am vazut filmul “The Night of the Hunter”pe MGM. Pe langa faptul ca a fost un film pe placu`mi si pe langa imaginea ce`mi lasa gura apa (alb-negru), a aparut pe acolo un nene ce mi`o atras atentia una doo. Era Robert Mitchum. Impunator, inalt, bine facut, cu umeri foarte lati, o figura ce taie in carne vie, un om pe placu`mi. In acest film juca rolul unui escroc in toale de popa, un rol de baiat rau. Numai daca l`ati fi auzit ati uita de mancare pe foc, ca tre sa va duceti la buda, ca asteapta careva la usa sa`i deschideti si tot asa.

Au trecut ceva saptamani bune si mi`o ramas in minte. Cu scoala, vacanta si alea alea l`am cam uitat. Dand din reflex pe MGM sa vad ce filme mai baga iar l`am vazut. De data asta in rolul unui avocat ce si`a lasat viata in Nebraska si o venit in New York cu ganduri mari. Aici are o relatie cu tanara si frumoasa Shirley MacLaine, o fata simpla ce nu prea avea nas pentru relatii bune. Un rol ce l`a pus pe Robert in papucii unui om normal.

De data asta nu l`am mai uitat si am dat pe gugal sa vad ce ii cu nea Robert asta. Si apoi m`am uitat pe program sa vad cand o sa mai ruleze vr`un film cu el.

Nici nu o trecut ceva ceva zile, ca pe MGM iar apare. De data asta alaturi de Frank Sinatra in papucii unui student la medicina, mai apoi doftor in toata regula. Frank juca rolul unui student delasator, glumet, iar Robert rolul studentului constiincios, care de altfel se ia in gura cu profesorii cand acestia fac greseli. Un rol de baiat bun.

Nu pot sa spun ca am vazut toate filmele cu el, dat fiind ca majoritatea is westen, si io nu mi`s fana western…daaaar, daca ma enervez, numa de dragul de a`l vedea in alte roluri, o sa ma uit si la alea. 😀

Si ca sa stie cat mai multa lume cum arata Robert asta, nah d`acilea poza cu domnu`:

Asta pentru categoria de “actori preferati”.

Comentarii
  1. muzicologu spune:

    Muzicologul.info este un blog generalist,dar care pune accent pe muzica de calitate,muzica care incearca sa transmita un mesaj bine conturat,si care poate sa faca orice suflet sa vibreze.

    Daca doresti un link exchange te rog sa ne contactezi pe site-ul nostru la sectiunea Link/Banner Exchange.

    O zi buna!

  2. ai un fel de leapsa la mine pe blog

Lasă un răspuns

