Marea inghetata

Posted: Ianuarie 27, 2010 in Uncategorized

Dupa cum e vremea de afara ar tre sa spun si io de marea inghetata. Stiri pe la teve despre marea inghetata, despre “perdelele de gheata” de pe faleza de la Cazino si tot asa. Sa`mi fie rusine ca nu imi iau inima in dinti sa ma plimb si io pe acolo.

Nu pot sa spun decat ca mi`o placut cum arata marea inghetata acu ceva ani. Atunci am fost pentru ca chiar eram intr`o buna dispozitie sa ma duc sa fac ceva poze. Anu asta am zis pas. Sau cine stie, daca mai tine vremea, poate o sa imi fac curaj sa ma duc sa vad si io pe viu, nu la teve, cum arata gheata pe faleza.

In continuare o sa va las sa va delectati cu putine poze cu marea inghetata de acu ceva ani.

Lasă un răspuns

