„Muzichia – viata mea”

Posted: Ianuarie 26, 2010 in din afara acvariului, me, myself and I

Cred ca a venit vremea sa scriu si io despre ce mai ascult, mai ales amu cand am timp liber oleaca.

Nu pot sa spun ca ma fascineaza un jen anume de muzichie, dar cu precadere ascult 3 chestii mari si late: parte electronica (trance, dnb, etc), parte de metal (blac, det, bla bla) si parte de ambiental (dark ambient, ethereal, medieval folk, etc).

Cum se imbina toate astea? Poi sa dau un exemplu bun: Ulver. Nu ca as fi obsedata de Ulver, dar mi se pare cel mai bun exemplu pentru trecerea de la blacaraie jen zumzum inregistrata in beci, pana la un ambiental (coverurile le las de`o parte).

Sa mentionez totusi ca nu ma duc in cluburi sa dansez tuci`tuci, dar nici nu ma duc in rockoteci sa dau din pleata. Astfel de manifestari le pastrez pentru concerte (si acolo masurate cu rigla).

Cel mai mult imi place atunci cand vine intrebarea minune “tu ce asculti?”. Niciodata nu stiu ce sa raspund, adica sa dau un raspuns concret. Nu de alta dar atunci cand am chef sa ascult ceva metalaraie ajung sa bag ceva trancereala, si invers.

Nu stiu cum se face ca nu am mai ascultat albume noi de ceva vreme buna. Si parca simt nevoia sa ma incarc cu muzichie noo, s`o critic numa cum stiu io mai bine.

As face un top al trupelor/artistilor ce`mi sunt la fulfet, dar nu am cum sa`i pun claie peste gramada pe locul 1 sau 2. Deci nu o sa ma limitez decat sa mentionez foarte putine: Ulver, Arcana, Dead Can Dance, Armin Van Buuren, Pink Floyd, Aloan, Concord Dawn, Black Sun Empire, Peccatum, Pest si o sa ma opresc aici.

Si dat fiind ca acum imi amintesc de ce`o spus cineva, nu cred ca as putea sa traiesc fara muzica, desi un ritm se gaseste la tot pasul. Nu stiu cati din noi isi dau seama de asta, dar traim pe baza unor beat`uri, sa fiu mai fancy asa. As putea merge pana la treaba cu legea atractiei, si fufletele ce isi asteapta randul sa vada cu cine fac o conexiune mai buna.

Dar sa ma reintorc la muzica.

O treaba am observant in ultimii 2-3 ani: ascult foarte mult radio. Ce posturi? Poi numa C Fm, One Fm si BBC. Restu is numa in trecere.

De ce C Fm si One Fm? Pentru ca baga niste melodii ce imi sunt dragi, foarte putine ce`i drept, dar nah, nu pot sa stau mereu sa trag editiile ASOT sa le bag pe mp3player.

De ce BBC? Pentru ca, nush cum o sa sune asta, dar chiar vreau sa aflu ce se mai intampla in lume, nu doar in jurul meu.

Si cu astea fiind spuse, ma bag amu sa vad cum mai suna ASOT (pentru necunoscatori: A State Of Trance care se gaseste aci).

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Da’ are ceva daca dansezi tuci’tuci sau dai din pleata? Sau numa asa, n-o faci tu?

  2. nicoleta spune:

    nu e nimic. fiecare se manifesta cum stie mai bine. io daca e dansez cu masura, nu dau din pleata ca nu`mi place sa dau din pleata si tot asa.

Lasă un răspuns

