Sesiunea – marea duma

Posted: Ianuarie 25, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, educatie, me, myself and I

Si a venit sesiunea. Bine sesiunea pentru mine venise cu o saptamana inainte. Termene limita si alte balarii de jenu.

Concluzia? Pana acum, un examen luat, doo in stand by, doo in vara si doo in toamna. Asta e momentan. Cine stie ce se poate intampla peste o saptamana. Deci am inceput cu dreptul celalalt :)) . Prostia a fost si a mea ca am ales sa las doo pe toamna, ca deh, m`o mancat undeva.

Cum mi`am petrecut sesiunea? Stand zile si nopti d`an poolea sa invat si sa pot sa dau teme la termen. Ce`i drept, in ultima perioada mi`am petrecut destul de mult timp petrecand cu tovarasi, si lasand (cum fac mai mereu) tot ce tine de scoala pe ultima suta de metri. Si nush cum se face ca numai anu asta m`am ars cum nu vreau sa ma mai ard vr`odata.

Evident ca nu`s copac de bani si nu am putu sa ies in fiece seara la cico si cafele, dar nush cum se face ca atunci cand am presiune asupra mea mai ales cu scoala, ma apuc sa fac trebi prin casa: bag la spalat mai mult decat tre, aspir, spal covoarele si parchetul, bag sa curat aragazu si frigideru, fac ordine pe birou (desi nicicand nu o sa fie ordine acolo), iau la mana toalele de prin dulap.

Mereu caut sa fac altceva. De ce? Simplu. Mi`i frica sa ma apuc de ceea ce stiu ca tre sa fac si nu ma simt increzatoare in fortele proprii. Caut sa fac altceva astfel in ultimele 6 ore dinaintea examenului sa ma apuc mai intens de ceea ce tre sa fac/invat. Functioneaza? Functiona, ca deh, si organism te mai lasa. Si culmea ii ca te lasa atunci cand ai nevoia mai mare. De asta sugerez pe viitor: aveti grija sa invatati la vreme, nu lasati nimic pe mai incolo, ca mai incolo ala nu se stie daca o sa mai fie disponibil.

Si uite ca asa am ajuns la concluzia “ce sesiune de cacat!” cu un coleg in aceeasi situatie ca mine. Studenta fiind, stiu ca nu pica ceru pe mine daca am ceva boabe ramase, dar cand ti se mai urca la cap si treaba cu “fara taxa” si “bursa” automat ca`ti bagi unghia in gat, asa cum fac io amu.

Deci dragii “babei”, sa fie pe aceeasi unda cu un prof, si pe sex evident: “e vremea sa inlocuiti toate revistele ce le aveti prin baie si sa le inlocuiti cu cele” care trebuie (n.a. “fundatii”).

Hai succes astora ce mai au ceva examene!

Comentarii
  1. fix un post aproape identic am scris si eu acum cateva zile…deci te inteleg perfect 😛

Lasă un răspuns

