Waste of time

Posted: Ianuarie 8, 2010 in intamplari din acvariu, me, myself and I

Avand in vedere ca o trecut vacanta, o trebuit sa ma pun pe lucru. Sau asa ar fi fost de asteptat. Ei bine, nu. Leiln evident ca s`o apucat sa`si piarda vremea cu freecell`u apoi cu minunatele desene animate ‘Courage, the cowardly dog’. Nu is vechi ce`i adevarat. Da mie mereu mi`o placut.

Si dat fiind ca m`am bagat sa pierd vremea aiurea, mi`am amintit ca zilele trecute am cumparat o carte ce pe spate scria “pentru copcii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani”. Fan, nu? cartea ii “Frumoasa din Padurea Adormita” de Fratii Grimm. O minunatie de carte ce cuprinde povesti precum “Croitorasul cel viteaz”, Alba-ca-Zapada”, “Hansel si Gretel”, “O mie de piei” si evident “Frumoasa din Padurea Adormita”. Astea pe langa celelalte cateva povesti faine.

Si in loc sa`mi vad de scoala, stau si ma gandesc la nemurirea fufletului. Ma gandesc oare cati din adultii din ziua de azi mai tin cu dintii de copchilul din launtrul lor?

Dar amu o sa las toate gandurile in pace, si o sa ma apuc sa rezolv ceva integrame. Pe urma poate voi avea curajul sa ma bag in d`ale scolii.

Va las sa vizionati un episod din Courage. Enjoy!

Lasă un răspuns

