„Am chitara, te culci cu mine?”

Posted: Ianuarie 8, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, tehnolojie

Nu mai aplec urechea la pustii astia ce au trupe de metal ori rock. Dar am aplecat urechea la unu ce`o aparut in ziar. Titlul? “Tiberiu Niculae. Programatorul heavy metal”. Am ramas but ofcors masca. Din ce ziar? Ala luat de prin metro mocca. Si avea acolo doo particele mici despre el: “ce`i place” si “ce nu`i place”.

Citez: “Tiberiu este pasionat de fotografie si ii place foarte mult sa mearga cu bicicleta.” Pe langa faptul ca oricui, mai nou, ii place sa faca poze, e trendi sa faci poze, treaba cu “mersu cu bicicleta” ii normala la metalistii ce`i stiu. Mai nou, metalistii is eco. That`s new!

Continuam cu citatul “De asemenea, ii place sa faca drumetii la munte si shopping”. Drumetiile ca drumetiile, da shoppingu? Stiam ca fetele is ahtiate dupa cumparaturi, da un tip? Mai cu precadere unu cu bass`u in mana?

Si amu vine partea ce`mi place la nebunie. Ce nu`i place lu Tiberiu: “Nu`mi place cand prea multi oameni isi dau cu parerea.” Hai nu zau! Poi in ce lume traiesti tu, draga Tiberiu? Daca ar fi sa nu ne mai exprimam parerile ce s`ar ajunge de lumea asta? Taci si`nghite, nu? Poate asta se aplica la tine, Tiberiu.

Continuam: “Nu imi place sa ies in cluburi. Nu`mi place zacusca. De asemenea, nu`mi plac oamenii prea seriosi, deoarece eu sunt o fire vesela.” Te cred ca nu`ti plac cluburile. Doar esti ceea ce esti. Zacusca ii buna. Da poate ai nimerit tu o zacusca facuta de cine nu tre. Iar treaba cu oamenii seriosi mi se pare cam ciudatica. Stiu ca tre sa fim ‘veseli’, dar cat situatia cere sa fim seriosi ne apucam de cur si sarim in sus? I don`t think so.

Trecand peste tot ce`i place si ce nu`i place bassistului de la Silver Bullet. Da, are si trupa. Mi`o mai atras o treaba scrisa in articol. Nea Tiberiu, care am uitat sa mentionez ca are 22 ani, dupa cum scrie in articol ii “dezvoltator web”. Nu le am cu astea, da lojic nu mi se pare ca ar fi cine stie ce treaba. Mai ales dupa ce ii scris in articol. Citez: “Eu fac aplicatii web, adica fac programe ce folosesc baze de date, aplicatii de editare si afisare de site`uri. Fac de la zero un site intreg, dar si animatiile necesare pentru o pagina de internet.” Daca stau bine sa ma gandesc, un pusti de 17 ani poate face ce face el acuma. Ca sa nu mai zic aia ce is la mate-info.

Dar nu asta e o parte faina, ci treaba ce`o fo scrisa in articol, asta ca sa se sctie ca cine l`o scris ii mare om, pardon fumeie. Deci citez: “Cel mai bun exemplu este chiar site`ul trupei, http://www.myspace.com/trupasilverbullet, pe care l`a creat chiar Tiberiu.”

Voi, dragi oameni buni, ce intelegeti? Io sincer, daca aveam 60 de ani si citeam randurile astea, as fi inteles ca mypace`ul a fost creat de Tiberiu. Deci jos palaria, oameni buni, pentru crreatorul myspace`ului, Tiberiu Niculae, bassist in Silver Bullet.

D`amu incolo mi`am gasit jucarie: ziare de prin metrou.

Apropox, poza cu trupa. Nea Tiberiu ii al` din dreapta.

Titlul ii drept urmare unor discutii cu Mimi si alte fete, de febra roacherilor de a avea chitara si a`si face trupa. Evident asta fiind un mod foarte eficient de a agata gajici bete si ahtiate dupa un pletos cu o chitara. Astia si aia cu motoare. The same shit.
A nu se ataca persoanele care intr`adevar stiu ce e aia pasiune (musica si motorul). Nici tu, Tiberiu. 😀

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    Ei, luatu chitarii si dorinta de a avea o trupa nu e neaparat pentru agatat gagici. E doar o copilarie 😀 Toti vrem sa ajungem faimosi/bogati/cu gagici/you get the point sau poate doar sa ne stim talentati. Si de ce sa nu-ncercam?

  2. nicoleta spune:

    Mha nush, poate eram mai io mai cu mot da niciodata n`am vrut sa am trupa. Ce pana mea, sa ma stie tot boboru? :))
    Pe langa asta, treaba cu „am chitara, vrei sa ne futem?” chiar is cazuri reale. Se vede ca n`ai prea stat prin vama. Is multi care isi luau inainte (ca deh, amu cred ca mi`s baba) numa cu scopu de a canta ceva de nirvana, metallica si gata gajicile veneau pe banda rulanta. Daca aveai trupa era un bonus, ca gaseai ceva groupies. Si chiar asa era, ca deh, naivele alea mici se agatau de primu care stia sa zdrangane o chitara.
    Eh, ce vremuri…

  3. KillerPixie spune:

    Cum pula mea sa sari pe unu doar pen’ ca are ghitara? Da’ masculii au multe chestii mai faine decat un instrument muzical 😆
    In tema: http://www.youtube.com/watch?v=F5QCs3PnQBc

  4. Ce aveti mhai cu baiatul ? 😛 … bine ca stie sa cante la bas, bine ca stie sa faca site-uri, bine ca isi arata talentul intr-o trupa … oricum a realizat cu mult mai multe decat alti tipi cu pantaloni (aka: me de exemplu LoL )
    Poa nu ti-a placut articolul, da nu poti acuma sa-i dai la om in cap ca are anumite preferinte :p

  5. nicoleta spune:

    De ce trebuia sa ma astept la asta? Mai ales din partea ta, Dorule…Offf…asa`i nu mi`o placut articolu…da deh, stii cum is, deci daca mi s`o oferit ocazi sa ma joc, m`am jucat cu ce am apucat. Tu ar tre sa stii mai bine..

  6. ai o leapsa despre carti la mine pe blog! 😛

  7. andrei badea spune:

    Dragă Nicoleta,

    Departamentul de Relații Publice a trupei Silver Bullet, al cărui apropiat sunt, îți mulțumește pentru popularizarea termenilor ‘silver bullet’ și ‘tiberiu niculae’, ele urcând câteva trepte în ierarhia dlui. Google.

    Ce ți-e și cu tinerii ăștia care n-au ce face pe acasă și caută în piatră seacă și ziare de căcat subiecte pentru blogulețe? Dacă tot vrei să iei la pulă ceva, fie acel ceva și-un amărât de ziar gratuit, care este bun doar pentru bătrânii ce se șterg la cur cu el, fă-o cu stil. Arată că ești superior. Nu, nu e cool să folosești accentul grav în locul cratimei și nu, nu este cool să folosești scrieri alternative și cretine, precum „lojic” și „ijienă”.

    Oare experții topografi nu mai fac deloc sex?

    Vă urăm o zi bună și un blog de succes!

  8. Joy spune:

    Adica daca mai nou „e trendi” sa faci fotografii, daca tie chiar iti place sa faci asta ar trebui sa o ascunzi? Iar ceea ce ai pus la descrierea ta, mai exact „Nu imi place sa petrec timp intre o adunatura de oameni ce nu au bun simt fata de cei din jur ” este exact aceeasi poveste cu „Nu`mi place cand prea multi oameni isi dau cu parerea”, dar na, mai bagi si din astea cand trebuie sa spui ceva despre tine. E urat sa te iei de cineva pe baza modului in care a fost scris articolul, si sa-i mai si asociezi un titlu denigrator. Nu il cunosti, dar iti permiti sa sugerezi ca nu e pasionat de muzica, ci doar in cautare de fete. Mai in gluma, mai in serios, asta chiar ca e lipsa de bun simt.

  9. Niculae Tiberiu spune:

    Lucrurile scrise in acel articol despre mine sunt interpretate de autor, si sunt scrise intr-o maniera in care sa inteleaga toti mosii, tehnicienii topografi si alti oameni din metrou care nu au treaba cu programarea sau cu cantatul, etc. Si unele chestii au fost interpretate gresit (vezi doamne eu am facut myspace-ul sau imi place shoppingul, umblu cu baietii din formatie prin mall sa cumparam haine de la stiu eu ce magazin, btw nu ma simt atacat, chestiile astea m-au distrat si pe mine :)) ), dar asta e, nu a ofensat pe nimeni. Alte comentarii n-are rost sa mai fac referitor la pasiunile sau profesia mea, e clar la ce nivel esti si ca ti-ar fi probabil imposibil sa intelegi.

    Sanatate

  10. nicoleta spune:

    @Andrei Badea:

    Ca sa te lamuresc:
    1. Nu m`am luat de Tiberiu sau de trupa. Ei au fost doar victime colaterale. M`am luat mai mult de personagiul ce`o scris articolul.
    2. Superioritate? De cand pana cand? Nu vreau sa ma dau superioara, nu am zis niciodata ca is superioara.
    3. Scriu cum vreu, si sincer amu, mi`i mult mai usor si la indemana sa folosesc accentul grav decat cratima. Ai o problema cu scrisul meu? Asta e. Nu tuturor ne place cate o chestie la anumite persoane.
    4. Sex? Acest articol este un rezultat al nefututului? Uau, ce chestie. Poate asa faci tu, la mine nu se aplica. Si altceva in afara de a te lega de profesia mea nu stii? ‘Ce treaba are sula cu prefectura?’-Te`ai prins?

    @Joy:

    Uite ca la treaba cu „adunatura” si „nu`mi place sa`si dea cu parerea” is ceva diferente.
    Una la mana, poti sa`ti dai cu parerea, dar asta nu inseamna ca daca tu`mi zici parerea ta io o sa o iau de buna. O analizez si daca mi se pare potrivita atunci o adopt.
    Doi la mana, ma repet ca nu m`am luat de Tiberiu. Daca ai citit si comentariile ti`ai fi dat seama ca era vorba de niste tipi ce cautau gauri prin vama. Dar deh, de ce sa mai citesti cateva randuri.
    Trei la mana: treaba cu fotografiatu. Era o gluma, mai mult sau mai putin. Nu de alta, dar am observat foarte multa lume cu aparate mai mult sau mai putin profi ce foloseau aparatul respectiv nu la capacitatea lui maxima. Mai bine zis, aparatul nu merita sa ajunga pe mana lor.

    @Tiberiu:

    Eu o sa`ti explic de ce m`am legat de treaba aia cu articolul, ca vad ca nu a fost inteleasa bine.
    1. Ma iau de toti pustanii ce cred ca daca au chitara agata pustoaice.
    2. Mie nu mi`a placut cum a fost scris articolul si ce mesaje ciudatele trasmitea (am intrebat si altii mai apoi ce au inteles, si raspunsul lor a fost acelasi ca al meu), si nu m`am luat de tine (mai ales la treaba cu myspace`ul). Tu ai fost pur si simplu la locul nepotrivit in momentul nepotrivit. Asta e, victime colaterale.
    3. Nu te`am atacat pe tine, nu am nicio treaba cu tine. Nu ma intelege gresit, te felicit ca ai reusit sa ai o trupa recunoscuta.
    Saru`mana pentru ‘nivelul’ unde m`ai plasat, dar nah e alegerea ta.

    P.S. Sa nu uitati niciodata ca publicitatea pozitiva, atat cat si cea negativa este tot un fel de publicitate; ramane numai la latitudinea cititorului cum vede el ‘articolul’ postat de mine pe blog.

    Sa aveti o zi faina si va multumesc pentru timpul acordat scrierii mesajelor pe acest blog.

  11. andrei badea spune:

    Nicoleta,

    În momentul în care te legi de cineva, de oricine, o faci din punctul de vedere al cuiva superior acelei persoane. Te legi de toți puștanii care consideră chitara afrodisiac pentru că te vezi mai bună decât ei. Nu am ce comenta la asta, nu te cunosc, însă trebuie să păstrezi această (eventuală) aparență pentru terți.

    În altă ordine de idei, din articolul tău nu se înțelege că te iei doar de ziar.

  12. nicoleta spune:

    Oki, bun. Bagat la cap. Data viitoare o sa scriu mare de tot de cine anume mai iau.

Lasă un răspuns

