Tutunu dauneaza grav portofelului…

Posted: Ianuarie 2, 2010 in de plans, de ras, de vai s`amar, din afara acvariului, me, myself and I

D`abia ieri am aflat ca o sa se scumpeasca tigarile si alte cele. Deci de ieri trebuiau sa se scumpeasca. Booon.

Inainte de party`ul de revelion, ne`am gandit sa mai luam si noi o sticla de ceva, din moment ce nu faceam la noi acasa, si cu ocazia asta am zis sa`mi iau un pachet de tutun ca sa nu raman fara. Stiind ca un Marlboro filter plus extra (a dracu, ce nume lung mai are) costa 9,1 lei, mi`am scos banutu de 0,1 si 10 lei. Nea caisa de dupa ghiseu mi`o spus ca s`o scumpit tutunu si ca mai tre sad au inca 0,3 lei. Deci in total 10,4 lei. O scumpire de 1,3 lei.

Evident ca maine daca ies tre sa iau alt pachet de tutun. Destepti oameni o fo aia ce si`o luat cartoane inainte de scumpire.

Astept sa vina urmatoru val de scumpiri. Sa zic numa saru`mana ca nu fumez decat vr`o 5 pachete maxim pe luna. Asta ar insemna 52 lei/luna numa pt tutun.

De amu o sa le reduc mai mult, un pachet pe saptamana. Sa ajung la suma de 41,6 lei pe luna pentru tutun. Poate pana la anu o sa ma las de fumat. Ce bine ar fi, nu?

Comentarii
  1. KillerPixie spune:

    All hail moldovenii/rusii cu pachete la 5 lei din piata! (desi inca n-am ajuns la stadiu ala, dar nu mai am mult, ca eu fumez un pachet la doo zile)

  2. nicoleta spune:

    da fata da tu ce tutun pufai? nu cred ca au ei marlboro f.p.e. asa ca …. 😛

  3. nicoleta spune:

    fas winston, io mi`s cu marlboro, and only marlboro 😛

  4. KillerPixie spune:

    chent patru e mai fain

  5. Doru spune:

    V-am zis eu, 20 de lei sa fie pachetul 😛

  6. nicoleta spune:

    mha si sincer acuma. cand eram mai mica mama mi`o spus asa: sa te feresti de oamenii ce nu vorbesc prea mult si de cei ce nu au vicii (defecte la vedere). de ce? pentru ca cei ce nu au nimic la vedere au ceva de ascuns. and that`s not good.
    si uite ca amu vad rautatea din nefumatori. „sa se faca pretu si un milion, ca mie nu`mi pasa”.
    dorule, ai vazut vr`o varianta de „a christmas carol”? mai tii minte cum se numeau copchii aia de sub roba spiritului craciunului prezent? ei bine, ai grija.

  7. Doru spune:

    Uite, chiar asa de sincer iti raspund si eu. Mie oamenii cu vicii mi se par persoane slabe si punct. Si-au gasit „refugiul” intr-o oarecare iluzie, ca acuma fara nicio suparare, la ce mama masii are nevoie de o pustoaica sau pusti de 12-14 ani de tigari sau sa-si verse mucii pe jos de beat?

    Macar da-mi un efect bun al acestor „vicii” si atunci pot sa fiu de acord cu sfatul ce l-ai primit.

    Pana atunci stau frumos in banca mea si zic ca-i aberant sa dai „vina” pe aia fara vicii, iar cei ce au sa fie privite ca persoane neintelese sau „fara perdea”.

    Da rautatea fumatorilor n-o vezi de nicio culoare? Bhai parca aveti ocheri de cal pe ochi. Crezi ca pe noi astia care nu fumam ne face placere sa simtim tot timpul fum pe langa noi? Nici macar nu se mai deranjeaza lumea sa intrebe „te deranjeaza?”.
    Pana la urma chiar ii treaba fumatorilor (eu unu nu le-am pus tigara in mana), pe mine nu ma intereseaza de tigari … atata timp cat n-are de a face direct cu mine, iar atunci s-ar putea sa ma deranjeze. Eh, si ar tre sa stii deja ca stiu sa-mi port de grija 😛

  8. nicoleta spune:

    aolooo, dorule! cu tine niciodata nu se pune punct la nimic. :))
    fiecare de`o parte a baricadei, oare cum o sa ne intelegem si noi?
    vai si vai! :))

Lasă un răspuns

