Leapsa

Posted: Decembrie 31, 2009 in din afara acvariului, holidays, joace, me, myself and I, obiceiuri, traditii

“De sărbatori: ce ne uneşte mai mult?”

Dat fiind ca dupa cate am citit in postu lu Sere, am realizat ca eu am trimis mesaje de sarbatori numai celor cu care am vorbit tot anul aproape in fiecare zi. Mi se pare inutil sa dau un fel de mass message la toata agenda telefonica: 1.nu stiu daca persoana mai are acelasi numar de telefon; 2.de ce sa ma complic si sa fiu nevoita sa mai scot o vorba doo in plus pentru o persoana cu care n`am mai vorbit vreme indelungata? De asta am si facut o mica selectie, dau la cei care`mi sunt aproape, dau la cei pe care ii respect si care`mi sunt dragi oarecum.

De cativa ani m`am schimbat. Inainte pretenii vechi ma stiau drept aia care face misto de orice, aia fara fuflet. Ei bine, anii o trecut, people change, si desi nu`s adepta schimbarilor, a fost binevenit schimbarea mea la fata. In preajma sarbatorilor de Craciun sunt mult mai darnica decat de obicei. Ador sa fac cadouri, chiar si din putinul ce`l am. Imi place sa`i vad pe ceilalti cum zambesc. M`am facut atat de fluffy incat nu ma mai recunosc.

Desi imi displace la culme sa vad atat amar de lume cum ia in deradere sarbatoarea asta, complac situatia pentru ca stiu ca daca e sa ii zic lu marioara din mall, aia ce se strofoaca sa mearga pe tocuri despre nasterea domnului si semnificatia acestei sarbatori, ca nu inseamna numai cadouri si o noapte in club, o sa ma calce cu tocurile cui drept in ochi si`n creeru meu ce vegeteaza de ceva vreme. Asa ca decat sa`mi pun lumea`n cap, mai bine o sarbatoresc io cum stiu io mai bine acolo in liniste, in fufletelul meu mic si negru.

Dar colac peste pupaza, tare as vrea sa am puterea de a vedea vietilor anumitor persoane, si mai ales a celor ce cu sunete si trambite isi proclama ei dezacordul fata de aceste pesonagii precum marioara de la mall. Intrebarea mea de copchil de doi ani ii “voi ce faceti ca sa schimbati asta?”. Io recunosc ca nu fac nimic altceva decat sa dau flori sau cadouri, de am ocazia, anumitor persoane din cercul meu restrans intr`o zi oarecare si sa dau ceva mai mult de la mine pentru diverse organizatii de tip ong. Nu dau niciun ban astora de pe strada, pentru ca nu mai am incredere ca vor face ceva bun cu banii primiti; nu las bacsis nicaieri decat daca intr`adevar serviciul ce mi`a fost oferit s`o ridicat la standardele mele; nu ma ofer voluntar pentru nimic in lume, am trecut de stadiul ala, am vazut ca si prin voluntariate mai is persoane de cacao asa ca am zis ‘pas’.

Revenind la idea de “generozitate doar de Craciun”, nu pot sa spun decat ca e pacat ca zambetele sa paleasca dupa doo trei zile de cand se termina sarbatorile. Nu de alta da mi`i urat sa merg pe strada si sa vad aceleasi fete posomorate, aceleasi imbracituri din troleu, plus multe altele de jenu asta. Hai sa ne deschidem totusi inimile si sa zambim in fiecare zi, si sa incercam sa oferim nu numai cadouri sau flori, ci o mana de ajutor celor care au nevoie, saraci sau bogati.

Si sa pasam aceasta ‘leapsa’ mai departe cui o vrea, cu precadere lui Doru, Andei si Evaliei.

Comentarii
  1. Doru spune:

    Mnoah, am reusit sa postez ceva legat de „subiectul” asta, o sa incerc candva si cu cele 10 obiceiuri ciudate.

Lasă un răspuns

