Leapsa

Posted: Decembrie 26, 2009 in intamplari din acvariu, joace, me, myself and I

Am luat o leapsa de la Sere despre „10 lucruri care le gasesc ciudate la mine”. Ei bine acuma e cam ciudat sa raspunzi la asta pentru ca daca le posezi nu ti se mai par anormale, nu? Dar io, evident, precauta cum is, am retinut ce li se pare unora mai ciudat la mine. Amu nush daca is 10 sau mai multe, asa ca o sa insir cate`mi amintesc.

*Mimi spunea ca mi`s ciudata ca nu`mi place sa decojesc protocale sau mandarine sau alte d`astea pentru ca ma manjesc. Dar oricand as accepta sa pap o d`asta, conditia ii sa fie decojita de altcineva.

*ma aseman cu profu de metale la o singura chestie (si treaba ciudata ii ca ma si sperii cand fac asta). Fiind singura in casa, incep sa vorbesc singura. Adica imi dau cu parerea despre anumite chestii, ma stafuiesc singura, incep sa cant.

*nu`mi place sa ma manjesc cu crema. De tre (doar pe fata) folosesc discuri d`alea. In rest pun pe altcineva sa faca asta.

*la mine in casa tre sa stea usile inchise. Daca o usa este deschisa fac ca trenul.

*la catamenia acu hat ani, mi`o fo atrasa atentia asupra unui tic (care amu vad ca se rareste): sterg masa din bar cu servetele umede. Asta daca mi se pare murdara. Acuma vad ca nu ma mai ating de masa decat daca mi se pare ok, in rest nu ma mai obosesc s`o sterg.

*desi nu e deloc ordine la mine in casa, daca muta careva numa un coltisor, imi dau seama imediat si iara fac ca trenu.

*nu accept sa vad sticle de suc/bere/apa/orice (d`alea la 2l) pe masa. Sticla mare sta jos.

*Cand imi este foame sunt foarte irascibila. Daca nu`mi dai sa mananc nu te intelegi neam cu mine. Daca sunt obosita sunt cea mai sociabila persoana de pe pamant. Numa ca tre sa profiti de momentele alea pentru ca foamea la mine se instaleaza foarte repede, si e asociata cu oboseala/somnul :)))) .

*nu pot sa mananc fara sa ma uit la teve. Fie ca`i film, fie ca`i desen, fie ca`i stire, orice sa fie numa sa fie. Nu pot manca fara zgomot.

*daca is la volan mereu sterg volanul, curat luneta (ca deh daca o mai fo si pe la tara se mai prafuieste). Nu accept sa mi se comenteze cand is la volan (incetinesc spre oprire si bag replica „daca tu stii sa conduci mai bine ca mine, te rog ia volanul” si se mai potolesc apele).

*o buna pretena d`a mea mi`o spus ca io abordez anumite situatii contradictorii prea brutal. Adica daca nu`mi convine ceva ‘distrug afrmatiile celuilalt din fasa’.

*oricat de cald ar fi afara/in casa nu suport sa dorm dezvelita, tre sa ma acopere ceva.

*sunt o maniaca a curateniei si igienei personale. Daca ma manjesc de ceva ma spal pe maini de n ori. Spal vasele doar atunci cand se fac gramada mare in chiuveta, asta pnetru ca nu`mi place sa ma manjesc de n ori in aceeasi zi de grasime si altele.

Momentan astea is ce`mi vin in cap.

Leapsa merge mai departe la Doru.

Comentarii
  1. Laura spune:

    Şi-altă ciudăţenie.
    Zic că Cărtărescu e de căcat.

    De ce, tu ?

  2. nicoleta spune:

    sa dea gaia cu tigaia daca am prins ultima chestie. „de ce [virgula] tu?” chiar ma face sa ma intreba daca mai stiu sau nu gramatica cat de cat.
    o sa iau drept intrebare de ce nu`mi place cartarescu, ca nu`mi dau seama (stiu ca`s tuta) da chiar nu v
    vad.
    -felul cum scrie nu ma tine prinsa in carte
    -felul cum vorbeste (desi nu`mi place am fo la cateva expozitii la care o vorbit si shau asta) ma dispera pentru ca nu mai aveam degete pe care sa numar greselile gramaticale ce le facea, se incurca in cuvintele lui sa spunem „pompoase”
    -ultima oara cand l`am prins vorbind se lauda ca o auzit/sau chiar o fo nominalizat pentru nobel (dracie mare!). tot in discursu ala o comparat ‘nominalizarea’ lui cu o noapte cu nush ce actrita 😐 like wtf???
    -am intrebat mai multe personagii ce gasesc atat de fascinant la omu ala incat sa`i soarba cuvintele si mi`o dat un raspuns cat nu se poate de mai simplu, la cat de culti erau, „imi place cum scrie”. daca ma apuc maine sa scriu in modul in care scrie shau asta, o sa am atatia fani cat are el? pfff
    -mi se pare cel mai dezagreabil om
    -il vad atat de pervers/porcos/cum vreti sa`i spuneti
    -vrea ceva ce nici el nu stie ce

    amu daca nu era asta ce vroiai, draga laura, reformuleaza mai pe sensu`mi de intelegere intrebarea si revin cu un raspuns.

  3. Laura spune:

    Io-s prăjitura 😀
    Io în întrebarea aia te chestioanam cu privire la gusturile literare, cum ar veni, di ci nu îţi place cărtărescu. Iar virgula îşi afla rostul ‘colo, ca tu ii substantiv la vocativ, ci si desparti de restuî propoziţiei, prin, ai ghicit virgulă.
    Amu’ dragă ralucito zăpăcito, nu mă mulţumeşte răspunsul tău. Acuma nuştu dacă tu ai zis că nu ţi-ar plăcea cărtărescu ca scriitor sau ca om. Pe mine nu mă interesează cum îs scriitorii, nici muzicienii, nici nimeni ca oameni, mă interesează ce creează ei.
    Dacă te nemulţumeşte ca om, şi persoană publică io-s de acord, cu tine, că nu-mi pasă.
    Dar daca astea îs argumentele pt. care nu-ţi place ca scriitor, nu-s foarte pertinente.

    Mie-mi place pe alocuri cum scrie, şi nu, nu-mi place nici Coelho, nici nu mă excit intelectual la auzul unui cuvânt mai fensi. Îmi place şi pt tehnicile narative folosite şi pt arta poetica dovedită, pt că-mi plac romanele incadrate în tipologia proustiană; şi stilul lui, în general.
    Tu ce argumente oferi când cineva te-ntreabă de ce-ţi place x scriitor ?

    pup >:D<

  4. nicoleta spune:

    imi dadusi seama ca tu erai, prajitura draga, ca numa cu tine nu mi`s pe aceeasi unda :)) .

    poi ca sa raspund la intrebarea „ce argumente oferi când cineva te-ntreabă de ce-ţi place x scriitor ?” ma gandesc la ce mi`a inspirat, la tema, la personagii cum o fo conturate, si cam atat…. dar cand vine vorba de cartarescu…nu pot…
    hai sa explic de ce.

    io nu ii citisem nicio carte de el atunci cand l`am vazut prima oara. si cum stim cu totii ca prima impresie conteaza, mi`o lasat un gust amar. apoi am zis hai sa`i dau totusi o sansa, si am pus mana pe prima carte ce mi`o iesit in care scrisa de el, si dupa primele 50 de pajini am lasat`o din mana ca nu ma atragea cu nimic. mi se parea o banalitate. iar daca pe mine nu ma captiveaza din prima, adieu mon ami!

    sa`mi fie cu iertare da o trecut ceva vreme de cand m`am lasat de citit, ca deh, daca vreau sa devin proasta am zis sa urmez ca la carte tot ce scria in cartea „m`am hotarat sa devin prost”, nu?
    :)))

    mda…revenind la cartarescu, nu mai stiu de ce nu`mi placea ce si cum la carti, nu am stat niciodata sa fac analiza litarara, dar stiu numa ca mi`o ramas un gust ciudat in gura…deci ‘pas’. ah, si inca o chestie, niciodata cand vine vb de cartarescu nu o sa pot fi obiectiva.

Lasă un răspuns

