Ce vreau de Craciun?

Posted: Decembrie 25, 2009 in din afara acvariului, holidays, me, myself and I, traditii

In fiecare an m`am intrebat si am fost intrebata ce vreau de Craciun. Niciodata nu am stiut ce raspund. Nu de alta dar daca vroiam ceva imi luam. Si in ultimii ani nu am mai avut nevoie de nimic.
Unii vor telefoane shme`, laptoape sau cine stie ce iphone, si alte dracovenii d`astea. Utile? Poate. Necesare? Nu chiar.
Altii vor nush ce excursii prin nush ce colturi ale lumii. De ce sa pleci? Craciunul nu tre sa`l petreci cu familia?

O fi demodat, dar io tot sustin ideea asta. Multi tineri/adolescenti isi fac Craciunul in nush ce club/bodega, ca deh “de ce sa stau io cu babalacii?”, care babalacii aia fac pe dracu in 4 sa aibe odrasla lor nerecunoscatoare tot ce vrea. Nu spun ca asa sunt toti. Dar pe toti care i`am intrebat acesta fu raspunsu primit, de aici si concluzia asta. Si nu e primul an in care aud vorbele astea. Indiferent cat de urat se poarta aia tai cu tine, stai naibii langa ei doo zile, ca nu mori!

Revenind la idee, tot nu stiu ce vreau anu asta. Io am 3 lucruri mari si late ce mi le doresc:
* o barcuta in sticla (lucrarea sa fie impecabila – am vazut una facuta din sticla in sticla – exceptional!)
* o clepsidra
* un globulet cu orice inauntru, d`ala in care ninge (da am primit asta de ziua mea deci se taie)

Pretentioasa? Unii zic ca da, altii ca nu. Pana la urma nu cer ceva uber scump, dar pentru mine inseamna mai mult decat ar parea.

Si o trecut Craciunu si sub brad nu am gasit decat un parfum. Nu stramb din nas chiar deloc, nu de alta da ii si unu din preferatele mele si plus de asta, chiar trebuia sa ma duc sa`mi cumpar altu, deci numa bine.

Si va las cu o melodie numa buna.

Comentarii
  1. ai o leapsa de la mine.
    nu`sh daca asta voiai de Craciun, da` io ti-am dat-o!

    hugs! >:D<

  2. Pebles spune:

    AI dreptate. Si eu sunt de aceeasi parere cu Craciunul in familie. Seara sau a doua zi da cu prietenii, dar nici o alta sarbatoare nu se compara cu asta. Aceeasi dilema cand esti intrebat ce vrei…XOXO

  3. anast spune:

    eu imi doresc multe lucruri sunt destul de pretentioasa dar cel mai mult si cel mai mult imi doresc sa fim sanatosi sa ma inteleg mai bine cu verisorul meu si sa iau note bune adica 10

Lasă un răspuns

