Leapsa…

Posted: Decembrie 21, 2009 in din afara acvariului, joace

Am de onorat o leapsa de la evalia:

1. numeşte cea mai mare frică a ta.
Cea mai mare frica a mea e sa mor intr`un accident de masina: fie calcata de`o masina, fie cu mine in masina pe oricare scaun.

2. idealul tău în viaţă este…?
Sa ajung sa conteze semnatura mea pe planuri.

3. dorinţa ta cea mai ascunsă.
Nu am, ca nimic la mine nu e ascuns.

4. o persoană pe care o admiri. de ce?
Poi daca e de admirat depinde. Il admir pe Hopkins pentru capacitatea lui de a interpreta un rol, o admir pe mama pentru rabdarea de care da dovada, o admir pe fosta mea diriga de la generala pentru cata bunatate si dorinta de a invata are.

5. cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie?)
Cam greu. Un cadou mumos a fost de la ai mei masina, care oricum nu e cadoo ca o folosesc ei mai mult :)).
Nu prea am avut cadouri faine, pentru ca nimeni nu stie ce cadoo sa`mi faca. Sunt asa de greu de ‘citit’ :)))

Leapsa se duce mai departe la Doru.
O sa va urez „Craciun fericit!” pentru ca de azi sunt in vacanta, deci tre sa ma ‘relaxez’ (cica) si io.

Lasă un răspuns

