Craciunul

Posted: Decembrie 19, 2009 in din afara acvariului, holidays, me, myself and I

Craciunul. Ce poate fi mai frumos decat Craciunul? Acea perioada de sarbatori in care toti ar tre sa fim mai buni. Sarbatoarea Craciunului si`a pierdut din semnificatie foarte mult. Dar io niciodata n`am petrecut asa cum trebuia.

Pentru mine Craciunul nu insemna decat sa ma uit pe geam la zapada ce cade, sa dorm in noaptea de ajun sub brad sa`i simt mirosul specific mai bine, sa ma uit la diferite filme si/sau desene si sa analizez fiecare glob din bradut.

Bradul de Craciun: natural sau artificial? Pana acum doi ani mereu am avut brad natural. Adoram sa stau minute in sir cu un manunchi de crengi la nas sa inspire cat mai adanc miros acelor. Dar situatia ne`a fost sa luam brad artificial. Unul mie si unul parintilor (ca deh e vremea cand pleci de acasa). Si pot sa spun ca doar in primul an am facut bradul, ca ani urmatori nu l`am mai facut. Daca nu era atmosfera aia, mirosul ala, degeaba.

Colinde: da au ba? Io zic ca depinde. Doar cand am fost “pusa” sa ma duc cu colindul atunci deschideau ai mei usa colindatorilor, pe urma m`am certat cu ei si nu am mai deschis usa decat popei. Una e cand vezi bucuria pe fata unui copchil cand primeste un colac, nuci si o cana de cioco calda, si alta e cand se stramba cand le dai asa ceva si se mai asteapta sa le dai si bani, sau atunci cand se stramba ca vezi domnle le`aid at prea putin. Cand le vedeam fetelecu expresiile alea imi venea sa ii bat. De asta am decis sa nu mai deschid usa la niciunul.

Scrooge. Cui nu`i place de Scrooge? Mereu mi`o placut. E intr`adevar foarte siropos, ca fie iarna sau nu, de fiecare data cand il vad recunosc ca respir mai greu, mi se pune un zambet mare si prostesc pe fata si`mi da o lacrimioara in coltul ochiului. E prea frumos sa fie adevarat. Nush cati dintre noi astazi mai facem ceva bun in perioada asta. Inainte adunam haine cu mama si le dadeam la copchii, unii care aveau mai multa nevoie decat io. Dar acuma, nici nu stiu ce gests a fac sa ma simt si io bine acolo in fulfetul asta mic si negru.

Da` Grinch? Cu inima lui ce o crescut de trei ori mai mare?

Ah, povesti sunt destule. Dar oare cati din noi am trait o frumoasa poveste de Craciun? Cand am avut un Craciun pe care ni`l vom aminti peste ani si ani?

Comentarii
  1. hehe, craciun fericit, d-ra rage :*

  2. nicoleta spune:

    saru`mana…sa fie un craciun fain, desi o sa fiu cu hartoage prin fata…asa ca nusuh ce craciun o sa am :))…
    merry x`mas >:D<

Lasă un răspuns

