Leapsa

Posted: Noiembrie 25, 2009 in joace

Primisi leapsa de la Leilana .

In ce fel de animal ai vrea să te reîncarnezi? M`am tot gandit la asta, si am zis ca as vrea in tigru siberian, tarantula sau boa.

Ce ţi-ar lipsi cel mai mult în viaţă? Chiar nu stiu. Pe plan material telefonul si netul, pe plan emotional prietenii, prietenul si familia intr`un fel.

Ce apreciezi cel mai mult la o persoană? Sinceritatea e cel mai apreciat lucru. Apreciez un om ce spune ce are in minte, nu se lasa condus si nu pupa in cur pe unii si pe altii. Nu`mi plac pupincuristii.

Care-i culoarea preferată pentru haine? Asta chiar nu stiu. Negrul in principal. Negrul merge la orice. Pe langa asta am rosu si albastru. Cred ca is singurele culori (si nonculoare) la care ma uit in primu rand intr`un magazin.

O călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara pe care ai vrea să o vizitezi? In primul rand Norvegia. M`a fascinat de la inceput. Apoi Danemarca, Olanda (sa vad insula lalea), Belgia si Elvetia.

Citatul/zicala preferată: „prostu nu e prost destul pana nu e si fudul” .:)) Glumeam. Chiar nu stiu. Nu am citate/zicale preferate. Sunt multe ce is bune in anumite situatii, da nu am unul anume.

Ce ţi-ar plăcea cel mai mult să faci? Sa fiu injiner proiectant, sa fiu pictor recunoscut si critic de muzica. Nu pot sa aleg intre astea pentru ca sunt lucruri ce`mi plac la nebunie si oricand le`as face cu placere.

Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să-ţi umpli timpul? Sa compun muzica. Nu dejaba sta vioara aia pe dulap.

Leapsa se duce mai departe la Doru.

Comentarii
  1. waa, am vrut sa ti-o dau eu, dar credeam ca nu esti tu cu „d-astea”. 😀
    hehe.
    las` ca data aviatoare stiu. 😛

  2. nicoleta spune:

    is fan astea….unele sunt chiar interesante.

Lasă un răspuns

