Interviu

Posted: Noiembrie 14, 2009 in intamplari din acvariu

job-interview1

Si azi am fost la interviu. La primul meu interviu.

Io imbracata la 4 ace si cu tocuri (nu concept pantofii fara toc, fie ele cizme sau sandale; balerinii sunt exclusi din start), ma prezint la firma, intru si zic la secretara ce am de zis si ma baga intr`o camera. O camera in care mai erau ceva oameni ce`si asteptau randul. Fata de restu ce i`am vazut ca erau pe acolo si aia ce o ajuns dupa mine, am tras concluzia ca eram mult prea ‘office’ imbracata. Ceilalti fiind camasa, blugi si adidasi/balerini (dupa sex).

M`am asezat frumos, si cu inima iesindu`mi din chept am inceput sa ascult despre ce vorbeau cei de pe acolo. Erau un domn mai in varsta, o domnisoara mai mare ca mine, si un tanar ce terminase facultatea.  Domnul si cu domnisoara vorbeau despre ceva politica si comunism si alte d`astea. M`am bagat si io in discutie ca`mi placea cum decurgea.

En fin, mi`o venit randu sa intru. Inima imi batea mai ceva ca o toba la concert. Nici nu stiu cum am ajuns la usa directorului, habar n`am daca m`am impiedicat, daca am alunecat pe podeaua aia de parchet laminat, da am ajuns la usa.

Bat frumos, intru cand mi se spune, dau buna ziua si ‘noroc’, si ma asez cand mi se cere. Intind cv`ul (pentru ajutor la cv zic “saru`mana, Sere”), si directorul incepe sa`l studieze cu voce tare. Cellalt director statea langa mine si asculta ce spunea allalt. Ambii erau destul de tineri de pana in 30 de ani – asta m`a relaxat, dar mi`a si ridicat ceva semne de intrebare.

In fine, dupa ce a terminat de citit, mi`a pus ceva intrebari, io nemaiputand sa vad prin ochelari (deja vedeam in ceata – tre sa`i si schimb) incercam sa focalizez cam pe unde ar fi el si raspundeam dand si explicatii, unde era necesar.

Aplicand pentru un job part-time, mi`am spus orarul, el o notat zilele cand sunt libera. M`a intrebat de restante, i`am spus ce restante am, el le`a notat. Si apoi o ramas, cum ramane la mai multi dupa interviu, ca ma contacteaza de e da au ba.

Oare iau postul, oare nu`l iau? Nici nu stiu ce sa mai sper. Ca de la cursurile astea speciale din vichend nu mi`o mai ramas timp de teme la facultate. Oare oi avea timp fie si cu jobu part-time?

Comentarii
  1. JeAnne Dark spune:

    iti tin pumnii stransi! pentru ce post ai aplicat?

Lasă un răspuns

