Sa fie lumina…

Posted: Noiembrie 12, 2009 in de plans, de ras, de vai s`amar, tehnolojie

Marti – 3 ceasuri rele.

bec

Ma trezesc io frumusel la 7 jumate. Ma duc la baie sa`mi fac ritualul de dimineata. Aprind televizorul, ma uit la o emisiune. Se face ora 10 si`mi sun dentistul, o femeie foarte faina.  Eram programata la 10 juma. Dar trebuia sa o sun sa vad daca pot sa vin sau nu. Si mi`o zis ca e ok, ca pot sa vin. Si dau fuga sa prind rat`ul si un alt microb spre orasul natal. Ajung la 11 juma la dentist. Da nu a fost deloc bai, am intrat, 5 minute daca am asteptat, m`o pus pe scaun si mi`o facut cine stie ce p`acolo.

Prima veste proasta pe ziua de azi: trebuia sa ma intorc si a doua zi sa ma termine. De fapt nu pe mine, ci dintii mei. Am zis: ”Ok, asta e. Am stat doo saptamani pe drumuri sa ma rezolv, inca un drum si gata.”

Si am plecat. Aveam ore de la 2. Asa ca am zis sa o sun pe mama si sa ne plimbam prin oras sa vedem poate gasesc sa cumpar si io ceva articole de imbracaminte/incaltaminte.

Ne`am intalnit la banca, si ne`am plimbat. Am stat la palavre, mi`am cumparat o pereche de ghete (nu ghetute) faine foc. Plimbandu`ne ne`am intalnit si cu nea albastrea de la bingo, ala cu romica si tociu. I`o dat un belet lu mama. Se minuna. Am mers si l`am pus unde tre si apoi ne vazuram de cumparaturi. Se facu 2 jumate. I`am zis ca plec ca am ore. Ne`am salutat si am luat microb inapoi in resedinta de judet. Pe microb m`am intalnit cu o veche pretena ce m`a pus la curent cu anumite picanterii din vietile celor ce au ramas la casa parinteasca. (Multe s`o mai intamplat de cand am plecat d`acasa)

Cand in sfarsit am ajuns la destinatie, da`i cu fuga spre statia de rat sa prind inspre facultate. Am salutat vechea pretena si mi`am vazut de drum. Am ajuns numa la fix la scoala pentru al doilea curs. Si din ala am stat numa o ora – prea mare plictiseala si nervi.

A doa veste proasta: ne`o cerut formularele ce nu le daduse ora trecuta, formulare ce trebuia sa le completam noi acasa. Cine stia sa completeze acel tip de formular? Nimeni nu ne invatatse nimic de cum sa completam acel tip de formular, cand l`am intrebat pe el ora trecuta cum il completam el o spus ca noi tre sa stim. Am ramas muta. Am dat formularul completat in fuga, si am plecat la a doa ora.

Pe drum in rat mi`am facut un mic rezumat de cum o sa fie a doua zi, si la finalul rezumatului mi`am pus mainile in cap.

Intr`un final am ajuns acasa. Si bag cartela de la interfon unde tre, nu merge. Ma uit ciudat la aparat. Mai bag odata. Si vad ca se apropie careva de usa din scara. Era deja noapte afara, nu vedeam cine ii. Si mi`o deschis usa. Am observat printre genele mele deja grele, obosite, ca in scara, era ceva lume, ceva vecini. Nu stiu despre ce vorbeau ei acolo, mai mult ele, ca deh, asa e pe la fiecare scara. Cand trec de ele dupa ce dau policitos un “buna seara”, dau sa urc pe scari si aud o voce cum striga dupa mine:

-Domnisoara, aveti grija. Am vopsit balustrada, sa nu va tineti de ea ca va murdariti de vopsea. Ah, si vedeti ca nu merge lumina nici pe scara si nici in apartamente. Sa nu bagati nimic in priza.

Am zis “nah belea!”. Nu mai conta daca ma murdaream sau nu, am zis “saru`mana, o sa am grija” si am tulit`o inspre apartament. In gandu meu “aolo, vai de toate cele”. Cand ajung sus, aprind sa vad de lumina: uber, mega, extra puternica. Am stins`o imediat. Am zis sa deschid laptopu, da de unde. Baterie ciuciu. Apoi m`am gandit io bine ca prelungitoru smecher ce`l luasi cu ai mei era numa bun pt situatii de genul ca face click si gata, evita dezastrul. Asa ca mi`am deschis frumos laptopu bagat in priza si am dat drumu la programele de pe acolo. Cand ma uit mai bine la iconita cu baterie, mumoasa foc, ea`mi arata ca nu se incarca. Opaaa. Am verificat beculetul de pe galma de la matz. Ciuciu bec aprins. Demential mi`am spus. L`am inchis si l`am sunat pe tata sa`i zic ca nu merge. El mi`o zis ca pot sa vorbesc cu vecinii sa mearga la enel sa ceara explicatii si plata pentru reparatiile electrocasnicelor cu bube. Am zis ok si am inchis telefonul.  Toata seara nu mi`am facut niciun proiect. Vai de capu meu, ca a doua zi aveam termen limita si nu aveam cum sa primesc indulgenta de la profi. O noapte lunga.

A doua zi scoala la 6 juma, fugi sa prinzi rat`ul sa ajungi la 8 fara 15 la scoala. Numa bine am ajuns. Evident, pentru nerespectarea termenului limita: -0,6 puncte scazute de la nota proiectului. Demential. Urma un alt curs, alt termen limita. Mergem la alt sediu, si gasim afis “unifest bla bla donare sange la secretariat”. Il vedem pe prof ca iese din facultate si ne zice ca nu avem sala ca donarea nu se face la secretariat ci in sala unde trebuia sa facem noi ore (romania, tara tuturor posibilitatilor :)) ), si ca o sa recuperam aldata ora aia. Perfect mi`am zis, am scapat de asta bine. Acuma urma dentistu, da`i iar sa prinzi microabe. In sfarsit la dentist mi`o terminat cu dintii, deci pot d`amu sa`mi arat fasolea numa bine.

Ajung acasa, si dau sa aprind teveul, numa buna relaxare dupa stres si drumuri lungi. Cu uimire ma uit la cum se misca in colturi sus imaginea. Demential, curentu pisicilor albastrii. Ma duc la teveul din dormitor, ala ciuciu, nici nu se aprindea. Aprind laptopul nu merge. Aprind imprimanta nici aia. Constat mai apoi ca vezi duamne s`o prajit galma aia de la matz, si de la laptop si de la imprimanta. Cu teveu nici acum nu`mi dau seama ce s`o intamplat. Sa nu care cumva sa se fi intamplat ceva cu tubul. Io inca sper sa fie de la prelungitor buba, si numai de la ala.

Si a treia veste proasta: nu am peceu si nici teve in dormitor.

Si amu stau fara laptop cu programe necesare pentru proiecte, ciuciu teve cand ma scol dimineata sau cand ma culc tarziu in noapte.

Sa fie lumina, nu?

O sa astept sa fie lumina si`n cele ce`mi trebuiesc. Da pana o sa scot io 250 lei sa`mi iau alt matz cu galma, mai e.



Comentarii
  1. leilana spune:

    crede-mă că te înţeleg. ŞTIU ce e aia să nu ai acces la calculator. tu eşti şi mai rău, că nici la teveu nu ai acces. cum faci să rezişti?

  2. nicoleta spune:

    nu am acces la un teve, la un laptop, si la imprimanta. am acces la teveu din sufragerie si la un at calculator…deci is totusi bine. nu am acces la calculatorul ce ma ajuta sa`mi duc mai departe proiectele de la facultate, aia e buba cea mai mare…

  3. JeAnne Dark spune:

    las ca poate se rezolva.

  4. leilana spune:

    naşpa faza cu proiectele. e, lasă. o să se rezolve cumva, vorba lu’ sere. *hug*

Lasă un răspuns

